čtvrtek 1. listopadu 2018

Dopis šedesátý

Medo,

přišel říjen a s ním barvy. Procházky parkem, kde se listí zbarvuje do pestré škály od žluté k červené, mě dobíjí energií. Zejména když k tomu ještě svítí slunce. Máme tu letos opravdu krásný podzim. A mě těší o to víc, že si ho užívám mimo Prahu. Teď jsme se vrátili po deseti dnech na Vysočině a na prodloužený víkend zase jedeme mimo hlavní město.

Dneska jsem si řekla, že Ti napíšu pár střípků z podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě. Jsem ráda, že se nám na něj s manželem podařilo vyrazit (rozuměj, že maminka pohlídala obě děti). Prožili jsme den, který začínal přednáškou prof. Hilského o hře Marné lásky snaha, prochodili stánky na veletrhu, nakoupili dětské knížky, pro sebe novinku od Svěráka Strážce nádrže, kterou jsme si nechali i podepsat a ještě stihli besedu s polským autorem Suroszem. Samozřejmě nechybělo i kafíčko.

V říjnu mě čeká ještě minimálně Listování a jedno divadlo, ale hlavně si užívám přírody. A dětí (dneska Modřinka slaví tři roky!, ani o tom nepíšu, jen bych se dojímala). A knih.

Mám pocit, že mě vše kultura, příroda, děti, dobíjí. Možná je to tím, že v těch ostatních dnech je plno povinností, a tak se to tím vyvažuje.

Melancholický podzim je vhodný na čtení básní, tak děkuji za ty tvé, líbily se mi.

Doufám, že krásný čas přírody máte i u vás. Já se loučím a jdu si vyzvednout svoji dnešní oslavenkyni ze školky.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat