středa 6. prosince 2017

Dopis čtrnáctý

Medo,

tak já tedy udělám, co jsi chtěla Ty - odepisuji ihned po obdržení Tvého dopisu.

Je půl dvanácté v noci, kolem mě kupičky oblečení a kufr; příprava na odjezd do Vídně.

(Není to úžasné, že ses vrátila z Amsterdamu a já jedu ten samý týden do Vídně? Mně to úžasné připadá! Ty možnosti, vzruchy, cesty, dálky, objevování. Kolik toho máme. Stačí jen chtít a trochu tomu pomoci.)

Tebou popsaná příhoda z metra mě nutí popsat moji dnešní návštěvu kavárny.

(M: Cože?
L: Ano, souvisí to spolu.)

Tento týden se na Palmovce otevřela nová kavárna Alf & Bet. Vím to z instagramu.

(A proto mě napadlo o tom psát, protože v tomhle vidím sílu internetu a mobilů - nežít jimi, ale žít i díky nim. Podnikat, objevovat, dozvídat se. A pak se tam vypravit a něco zažít, zkusit, ochutnat.)

Úžasně velký prostor, otevřené pracovní části, bezbariérový vjezd, to místo má to něco,* co má podnik mít.

(*Nejenom dobré kafe, které je tu samozřejmostí, protože  podnik spadá pod Ema espresso bar, kde víme, že kafe je prvotřídní.)

Modřinka mi usnula, když jsem vjížděla do kavárny (zn. ideál). Seděla jsem na vysoké židli, popíjela cappuccino, rozevřela jsem knihu v polovině, nalila si vodu ze džbánku a vnímala. Vnímala jsem tu novost, chuť být tu pro lidi, dát jim dobrý podnik, kvalitní služby. Lidí bylo málo, nabídka zatím taky omezená, než se o podniku trochu dozví okolí. Ale ti lidé, co chodili, byli nadšenci. Ptali se na výrobky, na kafe, co plánují, jak podnik funguje, kdy rozjedou pečení chleba...

Byl to zážitek.

Víš, kdybych nesledovala sociální sítě, asi se o podniku časem dozvím. Ale už bych nezažila tu jeho novorozeneckou chuť do života.

Dobrou noc.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat