čtvrtek 15. listopadu 2018

Dopis šedesátý druhý


Milá Medo,

žijeme rozdílně a jinde, ale krás přírody a podzimu si obě užíváme - právě teď a naplno -  stejně. To mě těší.

Tvůj dopis mě zastihl při návratu do Prahy. Z Písku. Město, o kterém jsem nic nevěděla. Co si nyní, po třech dnech tam strávených, vybavím, když se řekne Písek? Strmý kopeček k Putimské bráně. Úchvatný pohled na kamenný most, který je prý nejstarší v Čechách. Ulici barevných domečků, které mě přenesly do Holandska, kde jsem nikdy nebyla. Palackého sady, kde jsme s Modřinkou běhaly v listí, které nám křupalo pod nohama. Kavárnu Nemám čas, ale..., která má nejen dobrý název, ale zároveň i nápadité jídelní lístky v budících. Českej branč v kavárně Až na půdu. Město dlažebních kostek, na kterých mi golfky pod rukama poskakovaly jako sbíječka. Tiché město, ostrůvek a lávky, několik dětských hřišť. Hotovej únikovej ráj na pár dní.

Dny mi plynou tak rychle, že nestíhám přemýšlet v dlouhodobějším horizontu, plánovat, dělat si cíle. Teď řeším rehabilitaci Lipiho, svojí, že Modřinka musí na kontrolní odběr krve, že si mám napsat o výsledky CT a stihnout vyprat tři pračky, než přijde paní na úklid, nakoupit pro čtvrteční návštěvu, objednat plínky, počkat na pplku, řešit netopící topení v dětském pokojíčku, naplánovat sobotní výlet, počítat s kontrolou žaluzií,...těch drobností se valí moc a já mezi nimi neumím teď nějak kličkovat, abych měla nějaký prostor k nadechnutí, utřídění myšlenek a tvoření. Třeba časem.

Těším se, až mi jednou naliješ sklenku vína. Ty a tam, kde to bude to pravý.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat