čtvrtek 5. července 2018

Dopis čtyřicátý čtvrtý


Medo,

dík za Tvůj kanadský dopis. Úplně na mě dýchl chlad z tamní země, což se zde v těchto teplotách hodí a zároveň mi to rozvíjí povědomí o světě.

A co já? Asi jen pár střípků; poslední dny a týdny nějak nic nestíhám a přitom toho stíhám hodně. Chaos, co baví, ale není čas si ho v hlavě utřídit.

Minulý víkend jsme byli v Brně. Kavárny (sobotní snídaně v Café Placzek, oběd v Fresh Freak Bistro, zákusek V melounovém cukru, nedělní brunch v Kafec, oběd a kafe ve funkcionalistické budově Era (jako milovnice města, znáš všechny?), trhy na Zelném trhu, veganská zmrzlina, Petrov, hřiště a ležení na dece v Lužánkách. Brno je atmosféra, Brno je odpočinek. Nejvíc energie jsem ale načerpala na terase našeho ubytování. Dvakrát jsme tam večeřeli, popíjeli a povídali, všichni tři si to užili. Tady se baterky dobíjely tak snadno.

Už týden zase v Praze. Modřinka měla virózu, tak kromě doktorů, tři dny zavřené doma. Ale včera, v sobotu, jsme si to vynahradili. V Praze teď vznikl Manifesto Market. V Karlíně, asi 20 podniků v kontejnerech na jednom místě, dočasně vystavěné, hipster place, kde to žije. A my konečně ochutnali prý nejlepší hranolky v republice - Fraency Fries. A pak každoroční klasika - Štvanice a Knihex. To je vždy příjemná záležitost. A aby ten den byl ještě lepší, zašli jsme na kafe a zákusek do Ema espresso bar (už se těším, až tam za měsíc budeme sedět my dvě).

V pondělí jsme objednali skříň do koupelny, v pátek o půlnoci už byla sestavená. Konferenční stolek jsme kupovali před měsícem, ještě nedorazil. V podstatě stejná situace a přitom je potřeba jiný čas. Tak nějak je to i v životě, ne? Nikdy to není stejné, i když to očekáváme.

Začala mi nová řada seriálu Younger (jediná oddychovka, kterou si dopřávám). Koupila jsem jahodový dortík navržený manželi Hejlíkovými z Leli’s cupcake. V artotéce na Opatově si Modřinka vyměnila obraz Lady za obraz s Krtečkem. Vařila jsem s mužem oběd pro rodiče. Spálila si dekolt. Řešila úložné prostory v bytě. Přerovnávala, přemisťovala, vyklízela. Tisíc drobností, ze kterých se skládají moje dny.

Tak to je můj kaleidoskop z posledních dní.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat