čtvrtek 1. února 2018

Dopis dvacátý druhý

Medo,

v sobotu jsme byli na Grand restaurant festivalu. Šest chodů, dvě hodiny posezení, víno, my tři. To jsou ty okamžiky vymykající se běžnému životu, které mě dobíjejí energií. Zažít něco jiného, slavnostního. A vnímat to tak. Být s těmi nejbližšími. Musím říct, že z takových zážitků čerpán energii dlouho.

Už je to tři roky, co píšeme náš blog? Vážně? Úplně se mi vybavuje kavárna, stoleček a naše povídání. O tom, jak a co budeme psát. O názvu blogu. O jménech. A ony to jsou tři roky! Za tu dobu jsme obě jinde, a přesto tady spolu dál píšeme. Cítím radost. Další velký zážitek.

(To jsem zvědavá, kde budeme za další tři roky. Doufám, že obě budeme psát a budeme spokojené i v životě.)

Možná mám potřebu si ty, pro někoho samozřejmé a obyčejné, věci takhle vyzdvihovat. Protože, o čem bych jinak psala, když největší zážitek dne je dát fungl nové povlečení (protože točení těch čtyř, co máme, už mě nudilo k nesnesení). O tom, že jsem dělala k obědu amolety a že právě jím kofilu? Být na mateřské je skvělé, ale o tom já psát nechci. A tak se zaměřuji na ty drobnosti, které obyčejné dny ozlatí.

Krásně si se popsala. Já to asi neumím. Lisarah v letech 2015-17 se stala a byla matkou a to je to zásadní a všeovlivňující. Asi by mě musel popsat někdo jiný (třeba ty?:-), já to nedovedu. V poslední době nemám bilanční, přemýšlivou náladu. Snažím se koukat dopředu. A to je dobře, to se mi v životě moc často nestávalo.

Zítra bude další velký zážitek. Náš společný oběd. Hlasy, gesta, smích. Uteče to, a pak nás rozdělí cesty a my se - možná i několik let - budeme potkávat pouze prostřednictvím emailové schránky.

Tak ahoj zítra a pak už jen ve slovech naťukaných do klávesnice.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat