čtvrtek 8. září 2016

Téma 82: Bolest

text od Medy:

Bolest

Je bolest fyzická
To si pobrečíte
Zakřičíte
Není to lepší
Ale uleví se vám
Jednou jistojistě přebolí.

Je bolest srdce
Jak často jsem brečela 
Kvůli hloupostem
Byť tehdy jsem to nevěděla.

Je bolest z bezmoci 
Těžká jako hydraulický lis
Drtí vás 
Jakkoliv jste tvrdí 
Jako diamant 
Vás zavrtává do podložky
Neustupuje.

Ten, kdo mě dobře zná, mi řekl: 
"Nepřemýšlej nad tím, stejně nic nevymyslíš." 
Vymyslet tak lék na bolest
To jsem si celý život přála
Když mí nejbližší odcházeli 
A trpěli při tom
Když jsme zůstávali
A trpěli jsme

I dnes
Bolest zůstane neuhnětená
Jsem daleko
Nemám lék
Nemám ruce k obejmutí
Nemám slova...

text od lisarah:

Bolest

šlahouny minulosti prorůstají
seknou
zanechají stopu na srdci
krvavou

tak by to nemělo být
udusej je současností!

(neumím to)

*********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Lisarah zadala citát z knihy Agathy Christie - Temný cypřiš:  
Život je už takový. Nedovolí vám uspořádat všechno tak, jak vy si představujete. Nedovolí vám uniknout před emocemi, řídit se v životě jen intelektem a rozumem! Nemůžete si říct: "Budu cítit to a to a nic víc." Život, ať je jakýkoliv, rozhodně není rozumný.

Žádné komentáře:

Okomentovat