čtvrtek 11. srpna 2016

Téma 78: Už nehledám důvody, proč to nepůjde, ale způsoby, jak to půjde

text od Medy:

Už nehledám důvody, proč to nepůjde, ale způsoby, jak to půjde

"Zapoj svou vynalézavost." To mě naučila kniha pana Coveyho a mockrát jsem to mohla otestovat, když jsem se rozhodla cestovat na vlastní pěst. 
"Bojuj se svým strachem." To mě naučilo moře, když mi teklo do šnorchlu.
"Až překonáš přitažlivou sílu svých návyků, získáš nevídanou svobodu." To mě naučil už nevím kdo, ale učinilo mě to šťastnou.
A jak vy bojujete se svou leností, zvykem, strachem, pohodlností?


text od Lisarah:

Už nehledám důvody

Jak se máš?
Odkud jsi?
Co jsi studoval?

Seznamovat se
už unavuje

pořád dokola
řešit
stejné otázky
dostávat
stejné odpovědi

ale bez toho
to asi nejde

Chci se vdát
nechci se vázat
Chci se zamilovat
nechci nic dát

ale bez toho
to asi nejde


*********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Lisarah zadala jako téma název Fulghumovi knihy: Drž mě pevně, miluj mě zlehka

Žádné komentáře:

Okomentovat