čtvrtek 21. července 2016

Téma 77: Pět věcí...

text od lisarah:

Pět věcí, které jsou součástí mých nynějších dní a těší mě

I.
Probudit se a uvidět z postýlky vykukující hlavičku. Modřinka už je vzhůru, překulila se na bříško, kouká na mě, směje se. Další úžasný den s ní začíná.

II.
Polibek od manžela. Každé ráno, i když jsem ještě v polospánku, manžel přijde a dá mi na rozloučenou políbení.

III.
Procházka. Mám ráda náš (ehm, tedy Modřinky) kočárek. Krásně se s ním jezdí, je prostorný, Modřinka je v něm ráda na bříšku. Mám ráda, když svítí sluníčko, když malá usne a já si sednu s knížkou na lavičku.

IV.
Když dítě spí. To můžu tolik věcí! Natáhnout se na gauč, pustit si seriál/film/youtuberku Mamalifestyle, číst si, spát. Nebo stát nad kolébkou a dívat se na tu andílkovskou spokojeně oddechující dušičku. Copak z toho asi dělám nejčastěji? Já myslím, že matkám je to jasné:-).

V.
Esemesky, co si posíláme s mámou. Jsme od sebe sto kilometrů, vidíme se málo, ale každý den si musíme alespoň napsat. A je jedno, zda jde o praktické informace, přání hezkého dne, úsměvná historka, otázka ohledně Modřinky. Můžeme si říct/napsat/zavolat cokoliv.


text od Medy:

Pět věcí, které jsou součástí mých nynějších dní a těší mě

Milá Lisarah, 
zdravím Tě z druhého konce světa a děkuji Ti za toto téma, dnes budu stručná. Těším se na Tvých pět věcí.

láska
východy slunce na vinohradu
čokoláda
sauna a vířivka
svoboda

*********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda zadala téma: Už nehledám důvody, proč to nepůjde, ale způsoby, jak to půjde

Žádné komentáře:

Okomentovat