čtvrtek 4. října 2018

Dopis padesátý šestý

Medo,

ráno jsem se probudila, šero, šedo, na okno vyhrávaly kapky deště. Všichni spali, zachumlaní v peřinách, Lipi na mém břiše. Venku se ochladil a já to věděla.
Začal podzim.

Je prvního září.
Můj symbolický začátek. Souvisí to se školními léty a s tím, že den předtím mám narozeniny.
Uzavírám a začínám nové období.

Odpoledne jsem se koukala s mužem na film Miloval jsem ji na motivy knihy Anny Gavaldy. Pohltilo mne to. I když jsem knihu četla, viděla hrané zpracování v rámci scénického čtení Listování.

S podzimem se balím do teplých svetrů a choulím do pletených šál a do sebe. Spadané listí, sychravo a ticho dní mi dovoluje být víc (se) sebou.

Těším se, co si sama sobě řeknu a co se o sobě dozvím.
Kam půjdu dál.

Teď se ale půjdu schovat pod deku a pustit si další film; čekají nás italští Naprostí cizinci. Zdravím z Prahy, která je plná deštivého nástupu podzimu, a tak mi nedovolila psát o ničem jiném.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat