středa 17. října 2018

Dopis padesátý osmý


Medo,

u Vás sníh, u nás poslední záchvěvy léta. Rána jsou chladná, přes poledne skoro třicítky. Dilema, jak se obléci, aby se člověk ráno netřásl jako osika a ve dvě se neupekl. Mám pocit, že teď je můj život celkově dilema. Vyprat prádlo nebo dřív umýt lahvičky. Stavět z lega nebo být s miminkem na hrací dece. Být večer doma nebo si dopřát divadlo. Číst si nebo se vyspat. Během dne se rozhoduji snad tisíckrát, kolotoč života s dvěma dětmi je pořádná jízda. Točí se o dost rychleji než s jedním. Ráno nasednu a o tři otočky déle zjistím, že je večer. Ale baví mě to moc. Je to živé, živelné, krásné. Ale taky vyčerpávající a náročné.

Muž byl v sobotu na baletu Chvění od Zusky. Prý to bylo výborné, přišel nadšený. Já jdu dneska. Takhle probíhají rande s dětmi a nulovým hlídáním - na dálku. Ale i tak je to hezký, ne?

Nebo Ta chvíle. Neděle. Poledne. Národní kavárna. Obě děti na deset minut usnou zároveň. Posloucháme pianistu, jak hraje na klavír. V klidu si sníme oběd. Popovídáme si bez přerušování. Ta chvíle.

Jak moc mám ráda chvíle, kdy jsme všichni čtyři spolu, tak moc mám ráda i okamžiky, kdy jsme s mužem sami. Jestli to nebude láska.

Píšu s Lipim na klíně, chce se tulit. Za chvíli půjdu pro Modřinku do školky a pojedeme na tříletou prohlídku, a pak už do toho Národního divadla. Než se naděju, bude zase večer. Ale to už se opakuji a vracím na začátek svého psaní.

Vím, že nepíšu nic zajímavého, ale v současné době mi to nemyslí jinak, než na to, co se děje. Kapacita na nic jiného už není, tak třeba příště:-).

Slunečný pozdrav z Prahy

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat