čtvrtek 18. ledna 2018

Dopis dvacátý

Medo,

tento rok už opravdu končí? Asi to tak bude, z venku je slyšet hluk (Modřinka chodí po bytě a pořád říká buch, buch) a z okna jsou vidět obrazce, kterými se lidi baví a mají za to, že je to nejlepší možný způsob, jak strávit poslední hodiny roku.

Rok utekl tak rychle, že se mi ho nedaří zavřít v hlavě do jedné přihrádky a pořád mi tam pobíhá a vytahuje pozapomenuté příhody, zážitky, setkání.

Byla jsem měsíc v lázních, zažila vánoční Vídeň, poznala několik českých měst (Plzeň, Ostravu), po dvou letech byla ve Varech na festivalu a po třech s mužem u moře.

To všechno bylo krásné, ale stejně to nejlepší na tomto roce bylo být s rodinou, vidět Modřinku začít chodit a mluvit.

Vybavuje se mi pocit z lodi, kdy moře šplouchá, slunce žhne a racci poletují vedle mě, cítila jsem krásu okamžiku. A to mě na životě baví, že takováhle jednoduchá věc, jen být a prožívat, dokáže přebýt bolesti zubů, smutek nevydařených plánů, vyprahlosti nutných a nudných povinností.

Jsem ráda, že součástí tohoto roku byla i Tvoje přítomnost v Praze. Z těch návštěv kaváren, rozhovorů, divadelních představení budu čerpat hodně dlouho.

Tvůj text z vlaku je příhodný - pořád na cestě. U mě spíše obrazně, u tebe doslovně. Přeju Ti, ať v tom příštím roce uvidíš zase spoust krás a hlavně, ať jsi obklopena lidmi, kteří si Tvoji náklonnost zaslouží.

Tak ať nám to v příštím roce píše, ať už ho budeme prožívat kdekoliv a jakkoliv.

Lisarah

Žádné komentáře:

Okomentovat