čtvrtek 28. dubna 2016

Téma 65: Pravda a jiné lži

text od lisarah:

Nelži

Neříkej

Neraď
Nesuď
Nebuď

Žij

(se mnou)


text od Medy:


Pravda a jiné lži

Ve víně je pravda. Říká se to tak?
A tak jsem se po pár doušcích nového vína zeptala: "Proč spolu nejsme?"
"Takhle hloupě se ptají malé děti," řekls mi na to.
"Malé děti ale nejsou hloupé. Malé děti ještě neztratily schopnost ptát se správně."
"V tuto hodinu se prosím nepouštějme do žádných filosofických debat," doléváš mi.
"Proč mi neřekneš pravdu," naléhám.
"Pravda se ničím neliší od všech lží."
"Jak to myslíš?"
"Sám už nevím, co je pravda. Pravda je jen to, že když jsem s tebou, vždycky někde musím lhát a to už nechci."

*********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda zadala: "Goog luck, you pretty struggler"

Žádné komentáře:

Okomentovat