čtvrtek 18. února 2016

Téma 55: Pražský orloj

text od lisarah:

Pod orlojem

-Už mě děsně bolej nohy, mami.
-Mě taky, mami!
-Nepůjdeme raději do mekáče.
-Jooo, mami, pojď, dáme si hranolky.
-Ty jo, brácha, jakou myslíš, že tam budeme mít hračku?
-Já bych chtěl toho červenýho, ten mi ještě chybí.
-Kluci, ještě vydržte, pár minut, bude se vám to líbit.
-A na co, že se to máme dívat?
-Vždyť jsem vám to povídala!
-Já už to zapomněl, promiň.
-Mami, já to taky asi nevim.
-No tak dobře, až bude celá, tak...

-Zase je tu lidí. Jsou jak blbý, čumí nahoru. Co tam asi vykoukaj?
- No přesně, fakt nechápu, prostě orloj a co jako.
-Hele pojď, ať se tím davem prorveme, jinak tu schůzku nestihnem.
-Máš recht. Tupci jsou to.

-Pamatuješ, když jsem tu byli poprvé.
-Jasně, že jo. To bylo naše druhé nebo třetí rande?
-Ty! Druhé, šli jsme na výstavu. A přecházeli přes Staromák, když..
- Když začal orloj odbíjet a my..
- A my se zastavili, oba naráz, pohledli vzhůru a ty..
- Chytil jsem tě za ruku.
- Jo. A od té chvíle jsem věděla, že chci bejt s tebou.

text od Medy:

Pražský orloj

Do sluchátek hrál ti
mladý pan Bay
A já se ti posmívala
Pak získal plno cen

Četli jsme v průvodci:
Vinná réva
bohatý a veselý život
Celý náš život

Cisiojan všechno říká
On vrtí hlavou
na znamení pochybnosti
Celý tvůj život
Ona přede len
Celý můj život

Proč štěstí
neumíme ocenit
 v ten okamžik
kdy ho žijeme?

Promiň
že tě teď budím
Voláš mi
o mnoho let později

Na astrolábu je chyba
Mně už slunce zapadlo
A tobě pořád svítí

**********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda zadala báseň:

Člověka
je možno nahradit
zaplatila jsem za to naučení
cenu, za kterou stojí. A. Świrszczyńska

Žádné komentáře:

Okomentovat