čtvrtek 26. listopadu 2015

Téma 43: Činnosti, které dělám nejraději - a proč

text od lisarah:

Ráda
  • čtu - unikám do příběhů, snů, představivosti; nechávám se zaujmout osudy a myšlenkami cizích lidí
  • píšu - prsty běhají po bílé klávesnici mého notebooku a nestíhají zapsat, co hlavu napadá; líbí se mi, když se v hlavě mihne nápad, ráda sleduji proces vývoje od první věty po konečnou podobu textu
  • se dívám - v současné době každý den projíždím s kočárkem po okolních ulicích; sleduji, jak podzim zbarvuje listy, všímám si drobností (třeba předevčírem jsem objevila ulici Mimoňskou), sbírám kaštany; chci vnímat okolí, ve kterém žiji
  •  jsem se svým miminkem; mění se každým dnem, je živější, víc své, krásně voní, usmívá se; necelá tři kila štěstí, která porostou a navždy budou součástí mého života
  • jsem s přáteli - nad sklenkou vína rozebírat partnerské či filosofické otázky; v divadelním předsálí hovořit o podstatě sledované hry; na instagramu si lajkovat upravené fotky - to mě baví, inspiruje a zároveň můj čas ukrajuje
  • si užívám obyčejných okamžiků dne - jsou obyčejné, protože jsou všední, snad i banální, ale přitom jde o tolik - o křupání spadaného listí pod nohy; pomoc souseda s kočárkem do schodů; otlačené palce při zvykání na nové boty...

text od Medy:

Činnosti, které dělám nejraději - a proč

Nedávno jsem dostala otázku, jaký by byl můj perfektní den. A já pořád ještě nevím.

Vyberu proto dnes jen jednu, která je esencí všeho, co kdy napíšu (nebo alespoň doufám). Která je obsažená v mém působení. Která je neoddělitelnou součástí mého života, mojí tvorby. Jak se mi to daří, posuďte sami.

Učit citlivosti ke světu.

Pozn. autorky: O čem mluvím? Doporučuji text od Lisarah, ona to totiž dělá skvěle.


**********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda určila téma: 
Napsat odpověď na tyto tři otázky
1) tvůj nejsilnější literární zážitek
2) co píšeš?, proč?
3) a pro koho píšeš?

Žádné komentáře:

Okomentovat