čtvrtek 12. listopadu 2015

Téma 41: "Zkušenost není to, co se vám stane, ale jak s tím, co se vám stane, naložíte" Aldous Huxley

text od lisarah:


Životní zkušenost

Narodilo jsem se
Krmili mě, myli,
uspávali,
hodní na mě byli.

Vyrostlo jsem
Poděkovalo,
rozloučilo se,
z domova odletělo.

Cestovalo jsem
Savana, hory,
moře, hoře,
vidělo jsem.

Potkali jsme se
Bylo mi smutno,
byl jsem sám,
zamiloval se!

Byli jsme spolu
Byla to láska,
byl to vztah,
žili jsme spolu.

Nastal všemu konec
Pohádali jsme se,
osočili se,
rozešli se.

Bloudil jsem světem
Trápil se,
slzy ronil,
o návrat žadonil.

Jsem sám.
Nikoho už nehledám,
ne hned, možná někdy
nebo nikdy.

Nikdy?

text od Medy:

Co znamená třicítka?
vědět, že šéfovi můžete říct „nevím“ a on vás za to nevyhodí, ale zaplatí vám školení
spát v teplých ponožkách
zakrývat si záda i když jsou v módě krátké křiváky
koupit si geoxky (konečně), ne lodičky, ale nazouváky
dát za sukni dva litry a vědět, že si ji vezmete jen na operu a na balet (možná na svatbu kamarádky)
zalézt si do postele a jen si číst
koupit si gs condro a wobenzym
chodit pravidelně k zubaři
barvit si vlasy ne proto, že je to in, ale proto, že jsou šedivé
vědět že bez krému s Q10 už to dál nepůjde
mít sexy spodní prádlo, i kdyby to mělo být to poslední, co je na vás sexy
chodit na houby
rádi navštěvovat rodiče své i svého partnera
číst o návycích úspěšných lidí
kupovat si knihy (spousty knih)
chodit na nehty, masáže, kosmetiku ne proto, že je to cool, ale proto, že si tam člověk tak báječně odpočine
často volat rodičům
dobrovolně uklízet
pořádat s přáteli rodinné výlety
nevydržet už dva dny po sobě pařit
den pařit den se léčit
pít hodně vody
jíst zdravě ne z potřeby zhubnout, ale protože je to docela zábava
prodat motorku, spravit chalupu
milovat balet a operu a filharmonii a uvědomovat si, že dřív vám to vlastně nic moc neříkalo
jíst olivy, lanýžový sýr, mořské plody a pít suché víno a vědoucně pokyvovat nad ofrňováním těch, jimž ještě není třicet
mít potřebu vychovávat děti (když ne své, tak alespoň svých přátel a známých)
mít potřebu cestovat
mít potřebu stavět
mít potřebu vlastnit
mít potřebu plodit
mít potřebu říkat co vám vadí
...

**********
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda vybrala jeden ze sedmi návyků skutečně úspěšných lidí: 
„To nejdůležitější dávejte na první místo“

Žádné komentáře:

Okomentovat