čtvrtek 4. června 2015

Téma 19: Bezbarvost

text od lisarah:

Bezbarvost

Je ráno. Prší. Šedo. Zastávka.
Dívka v modrých balerínkách, které promáčí. Žena, kolem čtyřicítky, na hlavě melír, nad ním deštník. V modro bíle pruhovaném polo tričku kluk s vysoustruženou postavou. Pán, co zrovna nekouří, ale cigaretový dým ho obklopuje.

Kdo z nich jsem já?

Nikdo. A přece všichni.

Jsem jen další lidská postava, co stojí, čeká, mokne.
Někam jedu, protože musím.
Moknu, protože prší.

Připadám si jako loutka, co v ní života není.
Jsem bezbarvá. Jako ty.

Nemám deštník. Nechávám se deštěm hladit po tvářích.
Přijímám kapky na očistu.

Jsem bezbarvá. Nemám cíl. Nemám chuť mít cíl.
Nesvedu víc než tu stát.

Je večer. Zima. Mlha. Zastávka.
Dívka, havraní vlasy, květované šaty. 
To jsem prý já.


text od Medy:

Bezbarvost

Bezkrevné rty
Anemická
Dobré ráno
Má krásko

Básnířko zádumčivá

Lháři
Zmetku
Černočerná tma
Tvého obleku

Zbabělče

Dobrou noc

**************
Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda zvolila toto téma: Tady a teď

Žádné komentáře:

Okomentovat