čtvrtek 12. března 2015

Téma 7: Ta druhá si ho nezasloužila

Text od Lisarah:

Já a ona

Ta druhá si ho nezasloužila. Věděla jsem to. Proto jsem zasáhla. Přece jsem to nemohla nechat jen tak, ne? Nevážila si ho. Nectila ho. Nemluvila o něm svatě. Nehladila ho po čerstvě umytých vlasech. Ne, určitě ne.
Já bych to dělala. Pořád bych ho líbala na čelo, hladila po ruce. Voněla k němu. Dívala se na něj od rána do klesnutí očních víček.
Nemyslela jsem na nikoho jiného, jen na něj. Musela jsem ho dostat pro sebe. Tak to je správné! Tak to má být.
Bude můj. Udělám pro to cokoliv.
Cokoliv.
COKOLIV.
C-O-K-O-L-I-V.
Teď už je vám to jasné?

Pamatuji si, když jsem ho poprvé uviděla. Měl tak krásný úsměv. Bezbranný a čistý. Zamilovala jsem se do něj. Už dlouho jsem sama, čekám na toho pravého, a teď se mi tady zjevil. Jen tak, na ulici, ve které pracuji.
Jenže pak jsem spatřila ji. Jak k němu má majetnický vztah. Jak okázale dávala najevo, ten je můj! Podívejte se všichni, nejsme úžasná dvojice? Bylo mi z toho zle. Tohle je špatně. On musí být můj!!! Patříme k sobě.

Sledovala jsem je. Jak se k sobě tisknout. Jak ho objímá. Jak se producírují na náměstí.
Čekala jsem na svou chvíli.
Věděla jsem, že přijde.
Přišla.
Přišla ve středu, když si ona odběhla do krámu pro čokoládu (určitě pro tu, vždyť je tlustá!).
Bylo to snadné.
Přišla jsem k němu, vzala ho do náruče a řekla mu: Pojď, budeme spolu šťastní.

Ona ho porodila, ale on patří mě.


Text od Medy:

Ta druhá si ho nezasloužila

Co pro mě znamená
Tebe si zasloužit
Co pro mě znamená
Žít a nechat žít

Když ses mě poprvé zeptal
Proč jsem tak dlouho sama
Neuměla jsem ti odpovědět

Buď raději o hladu
Než abys jedl cokoliv
Buď raději o samotě
Než abys byl s kýmkoliv

Nebyla jsem nikdy pyšná
Abych se ptala proč já

Díky tobě jsem našla sílu
Být pevná a neuhnout

Odevzdala jsem se cele
I tomu co nás drtí
Odevzdala jsem se Tobě
A občas unavená k smrti
Mluvila
Psala
Básnila
Muzicírovala
Nikdy jsem to nevzdala

A nebyl to žal
Co chtěla jsem ti dát
A co jsi nepřijal


 *****


Na co se můžete těšit za týden? 
Na příště Meda zvolila téma Pohádka.

Žádné komentáře:

Okomentovat